For oss som jobber med barne- og ungdomslitteratur har det lenge vært kjent hvem anonym er. Anonym avslørte seg selv da han kom ut med barneboken «foten veit»  …. selv om noen ikke liker den helt …

Sitater fra boken:

Far min, kongen, hadde drive med noko han likte ….

Dei to skota samll tett …

Blodpølen var ikkje stor, men pappa levde ikkje lenger …

Mor (dronninga) låg på kne ute på terrassen …

Ho spydde …

Måkene kom flygande ..

De forsynte seg grådig av spyet hennar…

Hofflegen gav mor og meg piller …

Vikarlæraren bad om ein liten prat..

– Eg vil gi deg ein klem, sa han …

Eg (prinsessa) sparka han mellom beina …

I skrittet sparka eg han …

Vikarlæraren hadde omfamna ein elev mot hennar vilje, og misbrukt stillinga si …

Politisjefen grua seg til avhøret …  

 “Foten veit” er fortalt av ingen andre enn Marry Prinsesse av Europa