Det har vært en artig dag siden jeg kom hit til København tidlig i morges. Jeg har jobbet med bøker hele dagen både i Danmark og i Sverige …. jeg vil mene jeg nu har en meget god oversikt over hvilke bøker som perker frem over mot nye trender. Jeg fikk tak i min favorittbok over alle, kommer til å lage en egen blogpost om den. Men jeg fant også denne …. Ord blir overflødige … men slik «vanaby» litteratur faller iallefall ikke i smak hos den øvre klasse. Og skulle du ha et behov for å låne den, kan jeg sende den til deg!

Pekboken : för lite finare barn – Nu är den här – pekboken för lite finare barn.  Äntligen kan du ge ditt lite finare barn en utbildning värd namnet. Med sina noga utvalda ord och rika illustrationer, är boken en porlande källa av kunskap som leder till skarpsinne och öppnar dörrar. En bok som bygger karaktär och moralisk styrka. Kort sagt är detta den enda lärobok ditt lite finare barn behöver.

Siden pågangen har vært sååå stor om å få låne denne boken, velger jeg å legge ut bilde av hele boken.