Fra bloggen til Christine:

De uleste bøkene mine forsvinner i mengden, og ser ikke like forlokkende ut som vindusutstillingene i Oslos bokhandler (eller mer realistisk: på Bookdepository.co.uk). Jeg glemmer rett og slett at de finnes, når de ikke lenger lyser meg rett i ansiktet. Jeg tror jeg har funnet løsningen!

Loppemarkedhyllene er i hus, og den ene ga en mulighet jeg har tenkt på lenge: Min helt egne “skal leses”-avdeling i bibliotekshjørnet mitt (vi med bittesmå studentboliger har ikke biblioteker, men vi kan i hvert fall skrape sammen et bibliotekshjørne). Der kan jeg plukke frem bøkene jeg ikke kommer på at jeg ville lese dagen etter, og aldri mer skal det være noe problem å finne seg noe å lese på! Forhåpentligvis blir det også et bra sted å plassere biblioteksbøker, så jeg slipper å glemme å lese/levere dem. Perfekt! Jeg har trua! Men funker det? Gi meg en testperiode, så skal jeg finne det ut.